הדברה במרכז

הדברה במרכז – ותוכלו לישון בשקט

הדברה במרכז אמורה לפתור לכם את בעיית החרקים שאתם נתקלים בה כמעט על בסיס יומי. בכל פעם שאתם פותחים את המקרר מזנק עליכם תיקן? בכל פעם שאתם מדליקים את האור במקלחת אתם רואים בזווית העין משהו חומק מתחת לארון? כנראה שיש לכם בעיית חרקים בבית, ואין ספק שהפתרון עבורכם הוא הדברה במרכז. אזור מגוריכם שייך לנושא ההדברה בקשר הדוק. בעוד שבאזורי צפון ודרום הארץ בעיית החרקים אינה קשה במיוחד, באזורי המרכז תנאי האקלים מאפשרים לחרקים להתרבות בצורה מסחררת. עקב הריבוי הרב הופכים החרקים לנועזים יותר ונכנסים לבתים של בני האדם בכל שעה בה הם חפצים. הזמנת הדברה במרכז תעניק לכם שקט נפשי ויכולת להדליק את האור בלי חשש בכל שעה שתרצו.

הדברה במרכז – המקומות בהם כדאי לרסס

מתחת לרהיטים

הדברה במרכז אמנם תרצה לפתור עבורכם את בעיית החרקים, אך אתם תיאלצו לעזור ולתת לתהליך יד על מנת שהוא יהיה אפקטיבי בצורה מקסימאלית. לצורך זה חפשו ונסו להיזכר היכן המקומות העיקריים בהם ראיתם חרקים. סביר להניח שבעקבות מפגשים אלו פניתם להזמין הדברה במרכז, כך שהם אמורים להיות זכורים לרעה מבחינתכם. אם תשימו לב, רוב המפגשים הסתיימו בבריחת החרקים מתחת לרהיטים כבדים. לכן, מומלץ לבצע ריסוס מתחת לרהיטים אלו כדי להרוס את מקומות המקלט אותם בוחרים החרקים.

בתוך הארונות

מקום מקלט נוסף אליו שואפים החרקים להגיע הוא הארונות. בין אם מדובר בארונות מטבח או חדר השינה, החרקים מרגישים שם בנוח ויודעים כי סביבה חשוכה ועמוסה בחפצים תקשה עלינו להגיע אליהם. אם הזמנתם הדברה במרכז חשוב לרוקן מעט את הארונות וכך להקל על המדביר לבצע את הריסוס בכל הפינות הקטנות אליהן לא הייתם מגיעים באופן עצמאי.

פתחי ביוב

חרקים רבים מתחילים את חייהם בביוב שלנו. אמנם לנו נשמע שיש שם רק שפכים זורמים, אך קהילות החרקים שחיות שם הן עצומות. התנאים טובים במיוחד מאחר ויש לכלוך, מזון ואף אדם שיתנכל להם. אם אתם רוצים באמת למנוע מחרקים להיכנס אליכם הביתה רססו את פתחי הביוב הקרובים לביתכם. כך תוכלו להיות בטוחים החרקים בסביבתכם הודברו מכל