הדברה בצפון

הדברה בצפון – לעולם לא מאוחר להדברה!

אז חשבתם לעצמכם, הנה הקיץ כבר עבר לו, הסתיו עומד בפתח ועכשיו כבר ממש אין מה לעשות הדברה, עברנו את העונה הקשה, עברנו את הקיץ שרדנו את החרקים עכשיו עם פרוס הסתיו את כנפיו עלינו, החרקים כבר הלכו מאיתנו והלאה.

אז דעו לכם, כי לא כך הדבר! דווקא עונות המעבר, הן העונות שמביאות איתן כמויות של חרקים מעופפים שמסתתרים בכל מקום. החרקים המעופפים הללו מטרידים, מעצבנים ומגעילים במראם. הדברה בצפון, היא הכרחית גם עכשיו בתקופת הסתיו. הדברה בצפון זהו צו השעה.

הדברה בצפון – איך להפטר מהחרקים ולהישאר בחיים?

אז איך נפטרים מהם? זה מגעיל, זה לא היגייני וזה מוריד את החשק להסתובב בבית.

הנה סיפור טרי שקרה לי לפני כמה ימים: באחת עשרה בלילה, אחרי שסיימתי את מטלות יומי, נפניתי למטבח להכין סנדוויצ’ים לילדיי לבית הספר ולגן ליום המחרת. אני אישה נקייה ומסודרת. מקפידה על ניקיון שוטף במשך השבוע. אין סיבה שהחרקים יופיעו בביתי בעקבות לכלוך או זוהמה כיוון שאנו מקפידים על ניקיון מאוד.

בבואי לשלוף לבני בננה מקערת הפרות קפץ עליי פתאום ג’וק מספריים ענק שהשד יודע מהיכן הוא הגיע לקערת הפרות. תהיו בטוחים שזרקתי את כל הקערה שהייתה גדושה בפרות רק מעצם המחשבה שהחרק הזה דגר על הפרות שלי והטיל שם ביצים.

הדברה בצפון חייבים לעשות, לא משנה באיזו עונה ולא משנה באיזו תקופה.

הדברה בצפון – סוף מעשה במחשבה תחילה

לאחר המקרה הנוראי, הזה גמלה בליבי ההחלטה שאני מזמינה הדברה. הרמתי טלפונים לכמה חברות, השגתי מספרים של מדבירים, עשיתי סקר שוק קצר ובחרתי את המדביר שהיה נראה לי הכי מקצועי ובעל ניסיון רב שיבצע בביתי הדברה בצפון. כי על איכות אני לא מתפשרת.

המדביר אכן הגיע ביום המחרת. ביצע בביתנו הדברה בצפון על הצד הטוב ביותר. תדרך אותי ונתן לי הוראות מדויקות מה צריך לעשות ומתי ואחרי לכתו נמלאתי שלוות נפש והייתי שמחה וטובת לב לאחר ביצוע ההדברה. אני סמוכה ובטוחה כי חיי יהיו שלווים יותר מעכשיו ללא חרקים מעופפים וג’וקים חמקניים. נסו ותיהנו!

חברתנו נותנת שרותי ריסוס והדברה בצפון בקריות ובחיפה מדביר בצפון מקצועי ואמין.