הדברה בקריות

הדברה בקריות – לבית נקי מחרקים לתמיד!

חרקים זו תופעה מטרידה ממש. יש חרקים שפחות מפריעים ואפשר לחיות איתם בשלווה ויש חרקים שיותר מציקים. בכל מקרה, הדברה בקריות נותנת לנו שלוות נפש ורמת חיים גבוהה מעצם הידיעה שביתנו מוגן מחרקים. אל תאמינו לכל התכשירים שמוכרים היום שאומרים שהם מספקים לכם הגנה מחרקים. תלכו רק למומחים האמיתיים, המדבירים. אם אתם באמת רוצים להפטר ממכת החרקים בביתכם, רק מדביר מקצועי ידע לעשות את העבודה ולהרוג אותם אחת ולתמיד. תוקף ההדברה שמבוצעת על ידי מדביר מקצועי מחזיקה מעמד הרבה זמן ומאפשרת שקט נפשי לאורך זמן.

הדברה בקריות – הדברה מבצעים רק אצל המומחים

לא אחת אנו שומעים מלקוחות על ניסיון הדברה בקריות באופן עצמאי אך זה לא מחזיק מעמד לאורך זמן. הדברה ביתית היא מאוד נקודתית וזמנית. מדביר מקצועי יודע לזהות את סוג החרקים המתרוצצים בבית, יודע את מקומות המסתור ואת הפינות האהובות עליהם. היכן צריך להתמקד עם ההדברה והיכן לא. רק מדביר  מקצועי יעזור לכם להפטר מהסיוט הקרוי חרקים.

הדברה בקריות צריך לעשות לפחות פעם בשנה אם לא יותר. המדבירים המנוסים ממליצים על פעם בחצי שנה. כהכנה לקיץ וכהכנה לחורף.

בנוסף לפעולה של הדברה בקריות ישנם מגוון שיטות שניתן לנקוט על מנת להרחיק את החרקים מביתכם ולהאריך את תוחלת החיים של ההדברה:

  • מומלץ לרוקן מקורות מים עומדים, הם מושכים אליהם חרקים ויתושים מכל מיני סוגים.
  • כמו כן, מומלץ לפנות ערימות של גזם ועצים העומדות סתם כך. דבר זה יכול להביא חרקים מציקים ביותר כמו טרמיטים למשל.
  • על מנת להלחם בתופעת הזבובים, יש מגוון שוטות שונות ומשונות שניתן לקנות בחנויות ברחבי הארץ. בדרך כלל אנו ממליצים לאחר ההדברה, להכין מלכודות ביתיות עם משקה ממותק המושך אליו את הזבובים, אך לא נותן להם לצאת משם.

הדברה בקריות – למען בריאותכם ובריאות משפחתכם

רובנו לא מבינים את ההשלכות של מפגעי החרקים. את המחלות שהם עלולים להביא ובכלל הציבור נוטה לזלזל בנושא הדברה בקריות. עד שזה לא מפריעה לנו ברמה האסתטית אנו לא מוצאים פתרון. אז חשוב לדעת ולהבין כי החרקים הם מקור למחלות מסוכנות ולא נעימות וחשוב להפטר מהם בהקדם האפשרי.