הרחקת יונים

הרחקת יונים – מוקדם ככל האפשר

הרחקת יונים צריכה להתבצע ביום בו אתם מבינים שאתם ניצבים בפני בעיה אמיתית. בהתחלה סביר להניח שבכלל לא תשימו לב לכך שיונים מתחילות לבנות קן סמוך אליכם. הן יהיו עסוקות בהתעופפות הלוך וחזור תוך כדי הבאת חומרים לבניית הקן. אתם בינתיים תהיו בעבודה, עם הילדים, בקניות או בביקורים אצל חברים ולא יהיה לכם זמן לשים לב מה מתרחש מחוץ לחלון שלכם. יכול להיות שברגע שתתעוררו ותבחינו מה קורה סביבכם כבר יהיה מאוחר מדי. עכשיו אתם צריכים להתמודד לא רק עם זוג יונים אלא גם עם כמה ביצים או אפרוחים שמצייצים באופן קבוע בדיוק בשעה בה אתם מנסים לישון. בשלב זה תצטרכו להזמין הרחקת יונים, אך לפעמים כדאי לחשוב צעד אחד קדימה ולמנוע את כל השיגעון. תוכלו להזמין טיפולי מניעה מראש, וכך לוותר על כל הבעיות שעלולות להיגרם לכם מזוג יונים שחי לידכם.

הרחקת יונים – טיפולי מניעה

התקנת דוקרנים

דוקרני יונים ניתן להזמין אצל כל מרחיק יונים מקצועי, או בכל חנות המוכרת מוצרי הדברה. הדוקרנים הללו צריכים להיות מותקנים על החלונות, על הגג, או בכל מקום בו מנסות היונים לשהות ולבנות קן. לאחר התקנת הדוקרנים ינסו היונים לנחות במקום אך לא יבינו מה השתנה. ברגע שהן יתקרבו לדוקרנים הן יידקרו בעדינות אך בעוצמה מספקת כדי לגרום להן להתעופף מהאזור. יכול להיות שתחזו במספר ניסיונות רצופים, אך לבסוף הן יתייאשו ויתעופפו למקום אחר.

התקנת רשתות

רשתות נגד יונים ניתן לתלות כמעט בכל מקום,אך יש צורך להקפיד לתלות אותן מתוחות וזקופות. הרשתות הללו נועדו כדי למנוע את כניסת היונים אל המקומות מעליהם הן מתוחות. לרוב תוכלו למצוא רשתות נגד יונים מעל חבלים לתליית כביסה או ליד מזגנים ומקומות מנוחה אחרים. היתרון ברשתות הוא בכך שניתן לקבוע מה יהיה גודל החורים. יש כאלו שיעדיפו רשת צפופה דרכה לא ניתן לראות דבר, אך גם היונים לא מסוגלות להעביר שם אפילו מקור. אחרים יעדיפו רשת מרווחת יותר בה יכולות היונים לנקר, אך בשום אופן לא לחדור פנימה.