הדברת צרעות

הדברת צרעות – לחיסול מהיר וממוקד של הצרעות

הצרעות הן חרק מטריד ומסוכן. הצרעות הן משפחת הדבורים אך יש שוני מהותי בין הדבורה לצרעה. בעוד הדבורה יחסית ידידותית לבני האדם , הצרעה ממש לא. היא עוקצת ותוקפת ויכולה להביא את האדם לסכנת חיים ממש. הדברת צרעותזהו צעד הכרחי שחייבים לנקוט ברגע שרואים צרעה באזור המגורים. אל תחכו לרגע האחרון, אל תהיו אובדי עצות, הזמינו עכשיו הדברת צרעות!

הדברת צרעות – גלגול מחזור החיים של הצרעות

הצרעות מתפקדות בכל עונה במהלך השנה בצורה שונה. בתקופת האביב, המלכה בונה את קינים שלה, מטפלת בצרעות התינוקות שאך יצאו זה עתה מהביצים, מטפחת ודואגת לכל מחסורן עד לתקופת הקיץ שאז הצרעות כבר גדלות ומתחילות לדאוג למלכה. המלכה יושבת בקן ומזדווגת ואילו הצרעות הפועלות הבוגרות שכבר גדלו בינתיים יוצאות לדאוג למלכה ולחפש לה אוכל.

בתקופת החורף, כאשר מגיעים הגשמים והסופות הקן של הצרעות מתפרק, המלכה צריכה לחפש לה ולפועלות שלה מחסה תחת עצים או במחילה תת קרקעית. עם פרוץ האביב הצרעות שוב יוצאות לעולם ומתחילות לבנות את כל הקן שלהן מהתחלה.

הדברת צרעות – הסכנות שהצרעות טומנות בחובן

הדברת צרעות זה מאוד מסוכן. שכן הצרעות מסוגלות לעקוץ מספר פעמים ולא כמו דבורה שעוקצת פעם אחת ומתה. העוקץ של הצרעות הוא ארסי ויכול לגרום לנזק כבד לבני האדם. כמו כן, תקיפה של להקת צרעות יכולה להיות מאוד מסוכנת לאדם. על כן, ברגע שגיליתם באזור ביתכם צרעות חייבים להזמין הדברת צרעות במיידית!

הצרעות עוקצות רק כאשר הן מרגישות מאוימות מאיזושהי סיבה. על כן, אין סיבה שהן יתקפו ויעקצו אם הכול תקין מסביבן. הצרעות נמשכות למצבורי אשפה ולמקורות צמחיה עבותה ומים. על כן, אם באזורכם משהו כזה הקפידו לחסל אותו או לטפל בו כמו שצריך ולמנוע מהצרעות להתקרב אליו.

הדברת צרעות נעשית בכמה אופנים. הדרך היעילה ביותר היא על ידי ריסוס איטי וממוקד בתוך הקן. הדברת צרעות תעשה רק על ידיד מדביר מקצועי שיש לו את החומרי ההדברה הנחוצים וכן את חליפת המיגון הדרושה לו להגן על גופו בעת ביצוע הדברת צרעות.

 הזמן עוד היום הדברה לצרעות ודבורים והבעיה מאחורך 054-4386025